۱۳۸۸ تیر ۱۹, جمعه

اخبار مستند امروز به گواه چشمام

درود به همه.من زنده برگشتم.تهران نگو دینامیت.هر گوشه هر کوچه درگیریه.نمیگذاشتن مردم تجمع کنن. اما هر جا یه تعدادی جمع می شدن شعار و اتش بوق هم شروع میشد ما از انقلاب شروع کردیم .تمام ورودیهای به انقلاب و خیابان ازادی رو بسته بودن.نکته جالب توجه این بود که بسیجیا و لباس شخصی ها با ظاهر کاملا فریبنده یعنی کاملا به شکل مردم تظاهر کننده با لباس استین کوتاه و ماسک سبز سر خیابونا واستاده بودن و بصورت مخفی مردم زیر نظر داشتن.تعداد فیلمبرداراشون هم زیاد بود .اما با تمام اینها مردم خیلی زود با شرایط هماهنگ شدن و داستان شروع شد.انقلاب -خیابان ازادی -بلوار کشاورز- مخصوصا کل فاطمی- کارگر -میدان توحید- میدان ولیعصر جاهای بود که من خودم رفتم و درگیری موج موج میزد.ترافیک هم شده بود بلای جونشون.انقدر عصبی شده بودن که شیشه ماشینهای تو ترافیک مونده رو میشکستن.یه چیز بگم بخندید تو فاطمی وقتی درگیر وتجمع بالا گرفت و مردم چند تا بسیجی رو کتک زدن یکی از این حاج فلانا که معلوم بود رده بالاست تو بیسیم داد میزد یا الان نیروی کمکی بفرست یا بمیر.جو گیر شده بود فکر میکرد خاکریز عراقیهاست.یه کم عکس و فیلم گرفتم که ببینید.در هر صورت اعلام می کنم که جنگ امروز رو ما بردیم....

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر